A pianura padana, o padanu-veneta, è più prubbiamenti pianura padanu-venetu-rumagnola è menu prubbiamenti vaddi padana[1] (vaddi chì si riferisci à u bacinu di u fiumu Pò, da a vaddi Pò à u so delta), hè una pianura alluviunali, una rigioni giugrafica, unitaria da u puntu di vista murfulogicu è idrugraficu[2], situata in Auropa miridiunali chì si stendi longu l'Italia sittintriunali, cumpresa principalamenti prima di u bacinu idrugraficu di u fiumu Pò, cumprindendu parti di i rigioni Piemonti, Lumbardia, Emilia-Rumagna è Venetu cumpresi in l'isoipsa di i centu metri d'altitudina.
A nordu-livanti, oltri l'Adige par parechji, oltri a catena di i Coddi Euganei è a laguna di Vinezia par altri, a pianura assumi a dinuminazioni di pianura venetu-friulana. Sti dui arii pari cuntigui sò siparati da l'Auropa Cintrali da a catena alpina, chì custituisci spartiacqua giugraficu è climaticu, è sò cusì cunsidarati com'è parti di l'Auropa Miridiunali. L'Alpi, i Prealpi, i rilievi di i Langhe è di u Monferrato dilimiteghjani a pianura padana longu i virsanti nordu, punenti è sudu-punenti, u virsanti miridiunali essendu inveci chjusu da a catena di l'Appinnini mentri à livanti hè bagnata da u Mari Tarraniu in u so sittori più sittintriunali, l'Adriaticu.
Par definiscia la hè ancu imprudatu, ancu puri raramenti, u tuponimu bassupianu padanu. Un antru terminu intrutu ricintamenti in l'usu cumunu hè quiddu di padania, chì hè ancu diffaramenti imprudatu in parechji duminii, com'è quiddu puliticu, par disignà un'aria di l'Italia Sittintriunali in parti cuincidenti incù a pianura stessa.
A pianura padana, chì a so superficia hè di circa 47 000 km²[3], hè bagnata, più di chì da u Pò è da i so numarosi affluenti, ancu da Adige, Brenta, Piave, Tagliamento, Renu è da i fiuma di a Rumagna in i so bassi corsi da u sboccu in pianura insin'à a foci.